czwartek, 9 września 2010

klipy: Vienio oraz Statik Selektah & Termanology

Wakacje już się skończyły a w związku z tym następuje stopniowa reaktywacja niniejszego bloga. Wiele osób pałuje się poniższym klipem na facebooku itp., więc nie może go i tutaj zabraknąć. Przyznam szczerze, że nigdy nie byłem wielkim fanem Vienia - moim skromnym zdaniem to najsłabszy MC w ekipie Molesty. Jednak ten numer jest jak najbardziej udany, pozytywnie zaskoczyła mnie zwrotka Hadesa, przypadł mi do gustu, choć nie słyszałem go wcześniej.


Na dokładkę dorzucam klip moich faworytów - Statik Selektah i Terma z gościnnym udziałem króla południa Buna B. i Masspike Miles. Numer może i bardzo lajtowy, choć wcale nie przesłodzony, poza tym tacy ludzie jak Statik, Termanology i Bun B po prostu nie robią słabych kawałków. Word up.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz