sobota, 13 lutego 2010

Z cyklu podesłane...

Znajomi podsyłają mi różne klipy, a że są to przeważnie ciekawe rzeczy toteż je tutaj zamieszczam. Sponsorem dzisiejszego posta jest cyferka 3 oraz literki B(jak Bisti), K(jak Kensee), L(jak Le$mian). Pierwszy klip jest podsumowaniem roku 2009, coś na zasadzie kawałków Piha tylko amerykańska wersja wykonana przez nieznanego mi bliżej MC o ksywie Skillz. Drugi to przyjemny track wykonany przez również nieznaną mi ekipę. Trzeci to już ciekawostka odnośnie bounce'u na Ukrainie, a propos choćby ostatnich wyborów prezydenckich. Czwarty to z kolei szwedzki akcent w postaci collabo Pato Pooh i Adama Tensty(grał kiedyś ponoć na Kempie, ale może przespałem, nie wiem). Klip świetnie stylizowany na kultową gierkę Mario Bros. Stockholm to swoją drogą ładne miasto, byłem tam kiedyś, warto odwiedzić.


DJ Spinna -feat. Fresh Daily, P.SO, Homeboy Sandman (AOK)"Get On Down" from CHANCLETAFILMS on Vimeo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz