środa, 17 lutego 2010

Przegapione klipy

Klipy przespane, bo wyszły w zeszłym roku a ogarniam je dopiero teraz. Pierwszy, shame on me, La Coka Nostra przegapiłem tak jak ich koncert na Kempie(widziałem 2 kawałki raptem). Drugi to kawałek reprezentantów Zdolnego Śląska - duetu Dapit/Smolak z gościnnym udziałem Zamara pt. So fresh, so clean, z którym żeby było śmieszniej nagrałem kawałek Keep it fresh, awruk ćam ! Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że moja epka pojawiła się ok. 2 tygodnie wcześniej niż klip do tego kawałka(WTF ?). 3 klip to kawałek, który słyszałem zaraz po tym jak wyszedł, jest to singiel do płyty Chali 2na "Fish Outta Water". Warto sprawdzić choćby dla charakterystycznego głosu i flow "Tuńczyka".
4 klip to akurat nowość, tragi-komiczna relacja z życia dzieciaka w gettcie według niejakiego Fashawna, na refrenie amerykański odpowiednik Majki Jeżowskiej - J. Mitchell . Jakimś cudem nawet inicjały mają podobne, tylko odwrotnie.


"Life As a Shorty" Fashawn feat. J. Mitchell from Punit Dhesi on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz