poniedziałek, 8 lutego 2010

Peti - NPD IS ALIVE (BOOTLEG 2010)

darmowy hosting obrazków
Wczoraj wyszedł autobootleg Petiego. Ja dodam od siebie, że w cz. "złodziejski fach" użyte zostały skradzione podkłady pochodzące z ostatniej LP AHOJ "Wrzut na Dupie" oraz mojego LP "Przygód kilka..". Oto co piszę na temat bootlegu napisał sam zainteresowany:
Ostatnio widzę, że jest tu wysyp różnych produkcji i z reguły są to śmieci. Trafiają się dobre rzeczy od ludzi którzy mnie nie zawodzą nigdy, ale też i od nowych osobistości. Ja dzisiaj dorzucam coś ze "śmieci", a tak naprawdę oddaje w wasze ręce jakieś półtora roku mojej "pracy", nagrywki, niedokończone płyty, albo nawet ledwo zaczęte z czasu działania studia NPD (NiePoDrodze) czyli jakoś rok 2008/2009 plus kilka tak zwanych smaczków jak np numer "MZK" w wersji "peti/ziemia" i różne inne. Krótko mówiąc wszystko to czym się jarałem i co robiłem w miedzy 2008 a 2009, a do czego mam jakiś sentyment. Traki to "podrasowane" mixdowny więc chodzi tylko o zajawkę i to jak kształtowały się moje jazdy, choc starałem sie - bo składałem to sam - by zbytnio nie kalało to waszych uszu. A bootleg dlatego, że ludzie którzy tu sie pojawiają, współpracujący ze mną nie wiedzą o tym, a np bit do mzk aranżowałem sam. Pozdrawiam!

Peti - NPD IS ALIVE (BOOTLEG 2010)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz