poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Poczytaj wywiad i zamów vinyl Kensee'ego !

Jak doszło do powstania płyty ? Dlaczego nazwa Chameleon ? Jak doszło do współpracy z raperami z różnych krajów ? Na te i więcej pytań odpowie wam sam Kensee w wywiadzie udzielonym austryjackiemu portalowi themessage.at Wywiad jest w 2 wersjach językowych, polskiej i niemieckiej. Zapraszamy do lektury !
PRZECZYTAJ WYWIAD Z KENSEE

Przejdźmy do biznesu. Właśnie spełniło się moje marzenie: mam swój kawałek na płycie vinylowej ! Za sprawą mojego człowieka Kensee'ego, któremu serdecznie gratuluję wykowania kawału dobrej roboty i zapału, który musiał w ten album włożyć. Dzięki jego wytrwałości i pracy, mam teraz coś o czym marzyłem, od kiedy tylko zacząłem rapować i kupiłem sobie mój pierwszy gramofon. Mam nadzieję, że ktoś to doceni i zamówi ten wosk od nas. Jakby co jestem oficjalnym przedstawicielem aka streetdealerem na Polskę, więc proszę zgłaszać się bezpośrednio do mnie lub poprzez Allegro.

ZAMÓW PŁYTĘ KENSEE CHAMELEON LP PRZEZ ALLEGRO LUB NAPISZ DO MNIE I ODBIERZ OSOBIŚCIE: mintaj1@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz